Ποια είναι η κατάλληλη επιλογή ψηφιακής σήμανσης για εσάς;

Με όλες τις δυνατότητες ψηφιακής σήμανσης που υπάρχουν μπορεί να είναι δύσκολο να επιλέξετε μεταξύ τους, αλλά δεν χρειάζεται να είναι! Από τα video walls έως τις ειδικές οθόνες σήμανσης και ένα ευρύ φάσμα ανεξάρτητων περιπτέρων, υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός επιλογών στην αγορά όσον αφορά το υλικό ψηφιακής σήμανσης.

Video walls
Αν θέλετε να κάνετε την πιο εντυπωσιακή εντύπωση με το ψηφιακό σας σήμα, ένα Video wall είναι η σωστή επιλογή! Τα  Video walls σάς επιτρέπουν να προβάλλετε το περιεχόμενό σας σε τεράστιους χώρους και μπορεί να διαμορφωθούν έτσι ώστε να εμφανίζουν μια τεράστια ποικιλία περιεχομένου και συνήθως ταιριάζουν σε πιο παθητικούς, μη διαδραστικούς τύπους περιεχομένου. Αυτό το εκτεταμένο εύρος δυνατοτήτων, σε συνδυασμό με το φυσικό μέγεθος μιας λύσης Video wall σημαίνει ότι υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη προτού εγκαταστήσετε ένα Video wall.

Βασικά ζητήματα με το video wall:

  • Πλάτος του bezel
    Ta LCD video walls προσφέρονται συνήθως με ένα από τα ακόλουθα πλάτη bezel: 

·         3,5 mm

·         1,7 mm

·         0 mm

Αυτά τα πλάτη υπαγορεύουν το μέγεθος των κενών μεταξύ των οθονών που συνθέτουν το video wall σας και επηρεάζουν το πόσο απρόσκοπτη θα είναι η εμφάνιση του περιεχομένου σας όταν προβάλλονται σε αυτά

  • Τοποθεσία και διαθέσιμος χώρος
    Πριν επενδύσετε σε video wall, βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε τις ακριβείς διαστάσεις του χώρου στον οποίο θα βρίσκεται. Είναι επίσης ζωτικής σημασίας να αποφασίσετε εάν το video wall θα συνδεθεί με έναν τοίχο ή σε μια βάση στο πάτωμα. Για παράδειγμα, εάν το video wall είναι περισσότερο μόνιμης εγκατάστασης, μπορεί να είναι πιο χρήσιμο και αποδοτικό να τοποθετήσετε το σε τοίχο. Ωστόσο, εάν σκοπεύετε να μετακινήσετε το video wall γύρω από τις εγκαταστάσεις σας ή θέλετε εύκολη πρόσβαση σε οποιοδήποτε από τα υλικά που βρίσκονται στην πίσω πλευρά των οθονών, μια λύση στο πάτωμα μπορεί να ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας.
  • Παράδοση περιεχομένου
    Είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη σας πώς ακριβώς θα παραδοθεί το περιεχόμενό σας στην οθόνη του video wall. Αν και δεν χρειάζεται να γνωρίζετε τις ακριβείς λεπτομέρειες των απαιτήσεων υλικού σας, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη τους ακόλουθους παράγοντες:
  • Τι είδους περιεχόμενο θα εμφανίζεται στο video wall;
  • Από ποιο υλικό θα προέλθει το περιεχόμενο;
  • Υπάρχουν πολλές πηγές περιεχομένου;
  • Πόσο συχνά πρέπει να αλλάζει το περιεχόμενο;

 

Διαφημιστικές οθόνες
Κάπου μεταξύ συμβατικών τηλεοράσεων και tablet, οι διαφημιστικές οθόνες είναι ίσως οι πιο ευέλικτες μορφές υλικού ψηφιακής σήμανσης.

Επιλογές τοποθέτησης
Λόγω του μεγάλου εύρους μεγεθών και χρήσεων, οι οθόνες σήμανσης μπορούν να τοποθετηθούν για να ταιριάζουν σε ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών απαιτήσεων. Λοιπόν, τι είναι καλύτερο για εσάς; Ας ρίξουμε μια ματιά στις επιλογές σας: 

·         Στατικές βάσεις τοίχου – ιδανικές για παθητικές οθόνες που δεν διαθέτουν διαδραστικά στοιχεία και λειτουργούν ως ψηφιακές αφίσες. Αυτή είναι επίσης η καλύτερη επιλογή αν θέλετε να εξοικονομήσετε χώρο, έχοντας την οθόνη σας να καταλαμβάνει όσο το δυνατόν λιγότερο χώρο.

·         Ρυθμιζόμενες βάσεις τοίχου – ιδανικές αν θέλετε να παρέχετε επιλογές ευκολίας και προσβασιμότητας στους χρήστες σας

·         Βάση δαπέδου – πιο κατάλληλη αν θέλετε να κάνετε την οθόνη σήμανσής σας να είναι περισσότερο κεντρικό σημείο με διαδραστικό περιεχόμενο, όπως κατάλογο προϊόντων, γκαλερί εικόνων ή τουριστικές πληροφορίες

·         Βάση οροφής – εξαιρετική αν θέλετε λειτουργική, διακριτική σήμανση, όπως χρονοδιαγράμματα ή πληροφορίες ασφαλείας

 

Ελεύθερα περίπτερα
Αυτές οι μεγάλες, ζωντανές οθόνες τείνουν να προσφέρονται για τολμηρό, πορτραίτο, με εικόνες που φέρουν εικόνες και συνήθως χρησιμοποιούνται ως ψηφιακές αφίσες. Μπορούν επίσης να διαθέτουν λειτουργίες αφής, επιτρέποντάς τους να χρησιμοποιηθούν ως διαδραστικά σημεία πληροφοριών.

Βασικά ζητήματα με ανεξάρτητα περίπτερα
Τοποθεσία – σε εσωτερικούς χώρους ή έξω;Οι ανεξάρτητες οθόνες σήμανσης χρησιμοποιούνται συχνά τόσο σε εσωτερικούς όσο και σε εξωτερικούς χώρους, πράγμα που σημαίνει ότι οι δυνατότητες – και επομένως οι τιμές – μπορεί να διαφέρουν αρκετά σημαντικά ανάλογα με το πού θα βρίσκεται η οθόνη.Γι ‘αυτό, είναι σημαντικό να εξετάσετε πρώτα πού θα βρίσκεται η οθόνη και δεύτερον εάν πρέπει να γίνουν δικαιώματα ώστε η οθόνη να μην είναι βανδαλιστική ή να είναι φυσικά κλειδωμένη στο πάτωμα.

Αναλογία διαστάσεων και προσανατολισμός περιεχομένου
Αυτός ο παράγοντας ξεκινά με ποιο τρόπο το περιεχόμενό σας είναι πιο κατάλληλο για προβολή. Συνήθως, οι ανεξάρτητες οθόνες σήμανσης σε περίπτερο προσφέρουν κατακόρυφο προσανατολισμό, ο οποίος είναι ιδανικός για ορισμένους τύπους περιεχομένου σήμανσης. Για παράδειγμα, τέτοιου είδους οθόνες συνήθως προσφέρονται για να χρησιμοποιηθούν ως ψηφιακές αφίσες!

Διανομή περιεχομένου
Όπως και με τις δύο προηγούμενες καταχωρίσεις μας σε αυτήν τη λίστα, είναι σημαντικό να εξετάσετε από πού θα προέρχεται το περιεχόμενό σας και πώς θα το διαχειριστείτε. Πολλές ανεξάρτητες οθόνες διαφήμισης είναι εξοπλισμένες με ενσωματωμένους υπολογιστές, επιτρέποντάς σας να προσθέσετε περιεχόμενο απευθείας στη συσκευή. Αυτό είναι πιο κατάλληλο όταν το περιεχόμενο που προβάλλετε είναι απίθανο να αλλάξει συχνά και μπορεί απλώς να ρυθμιστεί μία φορά και να παραμείνει για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η εναλλακτική λύση σε αυτό είναι μια λύση διαχείρισης περιεχομένου που σας επιτρέπει να αντιστοιχίσετε περιεχόμενο στην οθόνη σας και να το ενημερώνετε συνεχώς όταν χρειάζεται, απαιτώντας συνήθως το υλικό να είναι συνδεδεμένο στο Διαδίκτυο.